.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيماري و اختلال حواس سران فتنه

نماينده مردم رشت در مجلس گفت: سران فتنه به اختلال‌حواس مبتلا شده‌اند.

جبار كوچكي‌نژاد در نشست جمعي از مديران اجرايي استان، سال گذشته را سال امتحان بزرگ براي مديران عنوان كرد.

وي افزود: پس از انتخابات خرداد و فتنه‌اي كه شكل گرفت، مقام معظم رهبري در همه سخنراني‌هايشان در مقاطع مختلف به اين مسئله فتنه پرداختند.

كوچكي‌نژاد با بيان اينكه مقام معظم رهبري همواره مردم را متوجه جريان فتنه مي‌كنند، اظهار داشت: اين حوادث يك هشدار است.

وي ادامه داد: مقام معظم رهبري در پيام نوروزي خودشان به ملت ايران يادآوري كردند و اين سال را سال بيداري، مقاومت و پايداري ناميدند.

دبير جامعه اسلامي مهندسان گيلان با اشاره به اينكه اين تشكل روي موضوع فتنه‌گري‌ها كار كرده است، تصريح كرد: اين تشكل از دو دهه گذشته سران فتنه مانند ميرحسين موسوي را يك عنصر نامطلوب در كشور مي‌دانست و بسياري اين مسئله را باور نمي‌كردند.

وي اضافه كرد: آنها كه جريان‌هاي سياسي را دنبال مي‌كنند به ويژه تشكل‌هايي كه بار سنگين مسئوليت اين بخش را دارند، موظف هستند قبل از وقوع حادثه به يك نحو نيروهاي خود و اجتماع را از حركت‌هاي تند، خزنده و برانداز آگاه كنند.
كوچكي‌نژاد با اشاره به راي بالاي 40 ميليون نفري مردم ايران در انتخابات دهم خاطرنشان كرد: مردم با اعتقاد و اطمينان براي تقويت نظام راي دادند.
وي افزود: اگر نخبگان سياسي، علمي، دانشگاهي و ايثارگران به وظايف خود عمل نكنند، مورد سئوال مردم و ديگران قرار مي‌گيرند.
دبير جامعه اسلامي مهندسان گيلان حضور مردم در 9 دي و 22 بهمن را موجب جمع شدن سر و صداهاي فتنه خواند و اضافه كرد: برخي سران فتنه به اختلال‌حواس، بيماري رواني و يكي از آنها به سرطان مبتلا شده‌اند كه اين نتيجه سوءاستفاده آنها از نيت پاك مردم است.
وي با اشاره به حوادث پس از 9 دي و 22 بهمن سال گذشته اظهار داشت: آنچه مقام معظم رهبري نسبت به آن تاكيد دارند، حوادث بعد از اين جريان است كه آيا از 9 دي و 22 بهمن درس گرفتند و به كنار نظام آمدند يا اينكه وارد فاز جديد از فتنه شدند.
كوچكي‌نژاد ادامه داد: كساني كه رفتار جريان فتنه را به طور مداوم تعقيب مي‌كنند به دنبال فرصت‌هاي ديگري در داخل و يا خارج از كشور هستند.
نماينده مردم رشت در مجلس با بيان اينكه اخيرا اعلام شده كه يكي از جريانهاي فتنه هر ماه بيش از 40 ميليون تومان به حسابش واريز مي‌شود، افزود: عده‌اي جريان فتنه را براي فتنه‌هاي ديگر پشتيباني مالي مي‌كنند.
وي برگزاري جلسه‌هاي هم‌انديشي توسط جامعه اسلامي مهندسان را ضرورت دانست و تصريح كرد: اين تشكل بايد در ارتباط با جريان فتنه كار كارشناسي انجام دهد و خود و مردم را از حوادثي كه بعدها احتمال وقوع آنهاست، آگاه كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.